Marcel Ciolacu: Am o veste bună. Și mă bucur că am o veste bună, împreună cu domnul ministru Grindeanu. Să știți că, împreună, tocmai ce am circulat pe autostrada Moldovei. În sfârșit, după 35 de ani, nu mai vorbim nici de promisiuni, nici că se va întâmpla după nu știu cât timp. În cel mai scurt timp se va circula pe autostrada Moldovei. Am mers cu domnul Grindeanu şi am văzut aproximativ 82 de kilometri din autostrada Moldovei, să vedem stadiul lucrărilor. Sunt patru tronsoane, tronsonul 1 şi tronsonul 4 au finalizare, în contract, anul acesta şi cu certitudine vor fi finalizate și mai rămân 3 și 4, dar unde stadiul este foarte, foarte avansat, deci vorbim de la Buzău la Focșani. Așa după cum văd eu, cred că până la sfârșitul anului se va da drumul către circulație pentru acești 82 de km și vom vedea, de la Focșani încolo, ce se va mai întâmpla.
Ca o comparație, ştiți că tot apar piţigoi din ăștia pe la televizor, pe timpul Guvernului Cîţu, USR-ul, Cîţu-Drulă parcă era, așa, investițiile erau la jumătatea investițiilor de anul acesta. Cu alte cuvinte, Guvernul României, condus vremelnic de către mine, anul acesta are investiții duble față de guvernul Cîţu-Drulă și de trei ori mai mari faţă de celebrul guvern Orban-Orban, cred că atunci a fost doar PNL la guvernare. Normal că se vede multiplicarea, se vede şi din colectarea de la ANAF. Era normal ca întâi să cheltuim banii pe trimestru I ca banii să se multiplice pe urmă în următoarele trimestre și veți vedea noi recorduri de încasări la ANAF, în urma acestor investiții. Nu au altă explicație, existând acest delay între cheltuială și investiții, o multiplicare în economie foarte mare, de aproape 8%. Dar vestea foarte bună, și aici e şi domnul primar și domnul primar de la Vadu Paşii și președintele Consiliului Județean, se multiplică aceste investiții foarte mult în economia locală.
Trebuie să pornim automat, așa cum am promis, şi pe Investalim, şi pe materialele de construcții. În următoarea perioadă, și ministrul agriculturii și ministrul economiei, o să vină cu listele cu companiile care au accesat fondurile pentru dezvoltarea materialelor de construcții sau pentru industria alimentară. Cu alte cuvinte, mergem, cumva, atacând toate fronturile şi încercând, după ce am reușit să mai scădem cu aproape 4 miliarde de euro deficitul comercial, să avem o perspectivă mult mai bună. Aproape jumătate din materialele de construcții, în acest moment, România le importă. N-ar fi acesta cel mai mare capăt de lume. Faptul că, tot vorbind cu domnul Grindeanu, cu constructorii, există și acolo un delay de aproape șase luni de la comandă până când vin materialele. Dacă s-ar produce în România, sper să ajungem și la Oțelul Roșu. Eu nu știu, cu Valea Oltului…
Sorin Grindeanu: Spun imediat.
Marcel Ciolacu: Vă rog, dle ministru!
Sorin Grindeanu: Mulțumesc, domnule prim-ministru. În primul rând, un pic mai detaliat ce se întâmplă între Buzău și Focșani. Aşa cum vă spunea primul ministru, am venit, pe mare parte din aceste patru loturi, sunt la 82%, medie, cele patru loturi dintre Buzău și Focșani. Pot să vă spun, urmarea discuțiilor pe care le-am avut cu constructorul că lotul 1 și lotul 2, adică de la Buzău la Râmnicu Sărat, mai puțin podul, și lotul 4, cel din jurul Focșaniului, acea cocoașă pe care o știți cu toții – vor fi date în circulație undeva la jumătatea lunii octombrie. Diferența, adică podul de aici și lotul 3, undeva pe finalul lunii noiembrie. Deci, așa cum a anunțat și primul ministru, se va circula pe cei 82 de km, în această toamnă, între Buzău și Focșani. Și ăsta este un lucru foarte bun, chiar dacă unii fac tot posibilul să scoată în evidență altceva.
Mai mult decât atât, aș vrea să anunț ceva. Spunea primul ministru de Valea Oltului. Am primit de dimineață, domnul Pistol a primit la companie, înștiințare din partea companiei turce, că termenul de 9 august, adică peste 2 zile, când trebuia să fie dată în circulație Valea Oltului, redeschisă pe perioada zilei, se devansează. Din această seară, lucrările s-au terminat și, din această seară, de la ora 20:00, va fi dat în circulație, cu 2 zile mai repede. Au terminat toate lucrările și așa că ţin să mulțumesc, în primul rând suportului avut de la Guvern, pentru că dacă n-aveam suportul primului-ministru, era foarte greu să fac față la tot felul de deștepți care, în această perioadă, încercau să ne explice cum se pot face altcumva lucrurile. Având suportul primului ministru și al specialiștilor, am mers mai departe. Doi, vreau să le mulțumesc românilor că au trecut peste această lună care n-a fost simplă, dar au înțeles că scopul este unul bun, și anume, acela de a construi autostrăzi. Iată că ne-am ținut de cuvânt, nu în 9 august, chiar mai repede, redeschidem circulația, așa cum am spus, pe Valea Oltului, începând cu această seară, cu ora 20:00. Eu nu pot să închei acest subiect fără să spun că sunt mulțumit de cum au lucrat. Cei de pe Valea Oltului au făcut treabă bună. Era esențial să mențină un ritm ridicat astfel încât să scurtăm cât putem de mult această perioadă. Mulțumesc! Dacă aveţi întrebări.
Marcel Ciolacu: Asta cred că asta este DN2, E85.
Sorin Grideanu: DN 2, da.
Marcel Ciolacu: Acel celebru drum, domnul primar de la Râmnic știe sigur și domnul primar de la Buzău, „Drumul morții”. Părerea mea, să circulăm cât mai atenți în perioada următoare, fiindcă eu cred că prin septembrie, octombrie, cel puțin până la Râmnicu Sărat, se va da drumul pe autostradă şi am scăpat și de acest coșmar așa intitulat „Drumul morții”.
Reporter: Credeţi că va fi mai mic numărul de accidente pe DN2, odată redeschisă autostrada?
Marcel Ciolacu: Vor fi mult mai puține.
Reporter: Care ar fi explicațiile? De ce ?
Marcel Ciolacu: Nu o să mai fie atât de solicitat DN2 și atunci circulația va fi mult mai redusă, fiindcă se va muta pe autostradă foarte mult.
Reporter: Nicolae Ciucă vorbea despre o guvernare de dreapta, după alegeri, o guvernare care exclude Partidul Social Democrat. Cum primiți această declarație?
Marcel Ciolacu: Eu am crezut că am scăpat de președinții care nu respectă Constituția. Ca să guvernezi, trebuie să câștige alegerile sau cel puțin să fii pe primul loc, peste tot. Mai ales în Europa, partidul care câștigă alegerile desemnează primul-ministru și vede pe urmă dacă își creează majoritatea. Ăsta este un aspect. Chiar nu aș vrea să ne mai întoarcem la trecut, mai ales că mandatul președintelui, care obișnuia să facă acest lucru, se va finaliza anul acesta. Al doilea aspect, tocmai v-am spus niște cifre din celebra guvernare de dreapta, care, dacă am fi fost corecți, așa, trebuia atunci când cu toții știm că eram aproape de o criză socială, ca să nu mai vorbim de criză economică, de criză energetică cu acel ministru celebru care ţipa că să lăsăm piaţa liberă și am fi avut toți o inflație de peste 30%, ar fi corect să explice cum am avut discuțiile ca PSD-ul, care cel mai bine ar fi stat atunci în opoziție, și-a asumat intrarea la guvernare și bine am făcut, fiindcă în acest moment vedem realizări.
Reporter: Tot despre PNL, o anchetă jurnalistică arată că din banii statului, din subvențiile de la partid, au fost plătite acele panouri cu Nicolae Ciucă, deci vorbim despre costuri uriașe pentru sute de panouri. Cum priviți această utilizare a banului public?
Marcel Ciolacu: Am înţeles că au fost folosite la lansarea unei cărți. O să fie un bestseller, sunt ferm convins.
Reporter: Din subvenţia de la partid?
Marcel Ciolacu: Mai ales că ținem cont de ce promovare a avut, nu?
Reporter: Chiar în acest moment, medicii de la Spitalul Sf. Pantelimon sunt audiați și există dovezi că ar fi redus dozele de noradrenalină și din cauza lor ar fi murit oameni.
Marcel Ciolacu: La ora…, în jur de ora 12:00 o să iasă ministrul sănătății. Am avut mai multe discuții în cursul zilei de astăzi cu dânsul.
Reporter: Cum evoluează construcţia terminalului doi la aeroport?
Marcel Ciolacu: Important e că descoperim aceste lucruri?
Reporter: Ce credeți că ar trebui făcut?
Marcel Ciolacu: Ministrul sănătății va intra…, în primul rând să intre la pușcărie cei care fac așa ceva.
Reporter: A fost amânată construcţia terminalului doi la aeroport. Cât de importante sunt lucrurile la actualul terminal și când va fi reluată construcția la terminalul doi? Două întrebări.
Marcel Ciolacu: Cred că am văzut, 112 milioane până acum.
Sorin Grindeanu: Acum, în primul rând, îmi doresc ca ceea ce câștigă această companie, nu numai Aeroportul București, ca profitul să rămână la ei, ca să poată să-i reinvestească. Eu am mai spus acest lucru. În acest moment, numerele arată așa. Suntem aproape și se va depăși traficul pe care l-am avut înainte de pandemie. Știți că după sau odată cu pandemia, acel trafic a picat. Capacitatea actualului terminal este undeva la 24-25 de milioane de călători pe an. N-am ajuns încă acolo. Suntem încă sub 20 de milioane. Asta nu înseamnă că nu trebuie avut în vedere planul pentru construcția noului terminal, terminalului doi, şi investiții în terminalul unu, pentru că sunt nu se exclud una pe alta. În acest moment, o parte din acest profit, deci nu bani din altă parte, ci profitul acestei companii, dacă va rămâne în continuare, uite un apel public către domnul Boloş, să ne lase banii pe care îi produce compania, să poată să-i reinvestească, astfel încât să crească calitatea serviciilor în aeroport. Partea cealaltă, terminalul, studiem la nivel de guvern, fiindcă sunt mai multe abordări pe care putem să le avem. Pe de-o parte, putem să-l facem noi, cu împrumuturi externe, garantate, Bancă Mondială, BEI, toată lumea vrea să dea bani, sau putem să abordăm o altă cale, cea a parteneriatului public-privat. Asta e o decizie politică pe care o s-o luăm la nivel de guvern.
Reporter: În legătură cu podul de la Brăil, circulaţia este din nou …
Marcel Ciolacu: Dacă e un proiect matur, am văzut că nu domnul Boloș, Guvernul României, inclusiv eu și dumneavoastră, am lăsat bani, în cazul Romgaz…
Sorin Grindeanu: Ştiți că eu tot timpul cer, dar…
Marcel Ciolacu: Da, ştiu.
Reporter: Domnule premier, ați avut o poziție publică cu privire la scandalul din gimnastică. Cum priviți ce s-a întâmplat la Jocurile Olimpice?
Marcel Ciolacu: Exact cum am scris.
Reporter: Şi credeți că neparticiparea dumneavoastră va pune presiune…?
Marcel Ciolacu: Trebuie să aşteptăm. Am văzut că ieșirea publică a avut ecouri și internaționale și în interiorul ţării şi cred că abordarea a fost una corectă. Prea mult timp, România tot timpul…, s-a găsit cineva să ne ia un drept sau… Cred că e cazul să depășim acest moment.
Reporter: Dumneavoastră știți cine antrenează…?
Marcel Ciolacu: Mai ales că vorbim de niște copii.
Reporter: În prezent, dumneavoastră știți cine antrenează echipa de gimnastică? Investește statul suficient?
Marcel Ciolacu: Doamnă, avem un antrenor din Olanda. Ştiți foarte bine că am fost la echipă, la Izvorani.
Reporter: Investește statul suficient în gimnastică și în celelalte sporturi, pentru că au fost critici recent?
Marcel Ciolacu: Ce pot să vă spun eu, este faptul, cred, că la 2 săptămâni avem un proiect major în infrastructura /…/. Cred că și mâine am…, așa cum am stabilit și cu doamna Lipă, cu domnul Covaliu, trecem și investiția de la Izvorani.
Reporter: Pentru că tot vorbiţi de sporturi. David Popovici, avem campion olimpic, dar la Buzău, aici la dvs., nu avem bazin de înot.
Marcel Ciolacu: Ştiţi povestea bazinului de înot. Are schemă, primarul a depus deja proiectul la CNI. Dar știți povestea, că noi am avut bazin de înot.
Reporter: Am avut şi nu mai avem.
Reporter: Se vorbeşte de vreo 5 miliarde lei, economii pe care ar trebui să le facă instituțiile. Cum se vor face acestea, vor fi și de la primării, aceste economii făcute?
Marcel Ciolacu: Veţi vedea în perioada următoare. Eu, la fel ca și anul trecut, nu mai accept să avem cheltuieli de dragul de a cheltui banii într-un „hei rupism” fiindcă a venit sfârșitul anului. Fac analize… Ce să vă spun, domnul Grindeanu, cred că la 2-3 zile facem analiză și pe CFR, și pe infrastructură, și cu domnul director, vedem care-s prioritățile.
Reporter: Și totuși, multe excepții, domnule premier…
Marcel Ciolacu: Eu vă tot spun, România are nevoie, şi cu toţii avem nevoie, de o Românie ordonată, nu mai merge să cheltuim de capul nostru, important e cât de repede se multiplică banii în economie.
Reporter: Dar cum se vor face, ce instituţii vor trebui să …?
Marcel Ciolacu: Staţi că aceste lucruri vor fi publice…
Reporter: Sunt o serie de instituţii care au avut măsuri de relaxare, au putut să facă majorări salariale, deși erau în pierdere, au fost scutite de…, s-au cumpărat mașini…
Marcel Ciolacu: Haideți să facem, veți vedea toată analiza.
Reporter: …Aceste propuneri…
Marcel Ciolacu: Mașinile nu, știţi foarte bine că e un blocaj, s-au cumpărat numai Dustere.
Reporter: Şi ce aveau Dusterele? De ce spuneţi?
Marcel Ciolacu: S-au cumpărat numai Dustere, asta vă explic.
Reporter: Domnule premier, în contextul crizei din orientul Mijlociu, s-a luat legătura cu românii din Liban?
Marcel Ciolacu: Cu cine?
Reporter: Cu românii din Liban.
Marcel Ciolacu: Avem, aţi văzut toate anunţurile MAE. Vă aduceți aminte, toată intervenția pe care am făcut-o și când a fost cazul românilor din Fâşia Gaza, personal m-am deplasat pentru recuperarea lor. Va fi aceeași abordare.
Reporter: Dar dacă de munca dlui Grindeanu și a celor de la transporturi sunteţi mulţumit, că v-ați tot adus pe şantiere, ca să vedeți progresul, există miniștrii de care, de activitatea cărora nu sunteți mulțumit sau aţi putea să faceţi o remaniere? Spunea şi colegul de guvernare Rareș Bogdan că ar trebui energizat guvernul printr-o remaniere. Vă gândiți la acest lucru?
Marcel Ciolacu: Domnul Rareş Bogdan nu e coleg cu mine.
Reporter: Este coleg de coaliție.
Marcel Ciolacu: Aa, generic. Sunt, prefer să fim, cu toții, români. Normal că se poate și mai bine. Și la nivel de premier și la nivel de ministru al transporturilor, și la nivel de director CNAIR. Ritmul, în schimb, a fost unul alert. Chiar mă uitam, la Ministerul Muncii, ştim foarte bine în ce perioadă a preluat doamna Simona Bucura Oprescu și uitați că s-au… Mi-aș dori mai mult, aș dori o ordonare mai… și o implicare mai mare un pic și pe la sănătate. Lucruri pe care le discutăm aproape în fiecare zi.
Reporter: Luna aceasta la Ministerul Finanțelor sunt o serie de întâlniri cu mediul de afaceri…
Marcel Ciolacu: Aşa am cerut.
Reporter: Cum priviți dumneavoastră? Cum priviți propunerea ca românii care au datorii la stat, firmele care au datorii la stat, să beneficieze de o plafonare a plății în numerar?
Marcel Ciolacu: Până acum, marea problemă a oricărui guvern, din punctul meu de vedere, a fost că nu exista transparență. În acest moment există transparență, normal că această transparență creează și breaking newsuri. Pentru că ce trec anumiţi funcţionari, cum consideră un anumit ministru, pune aceste acte normative în transparenţă. Eu am anunțat în ședința de guvern. Nu va mai trece nimic prin şedinţa de guvern până nu închide toate discuțiile cu mediul de afaceri și cu cei implicați. Pe urmă urmează să discutăm, în coaliție, și apoi să luăm decizia în guvern. Mi se pare un lucru cât se poate de corect. În ceea ce privește plafoanele….
Reporter: Plafoanele, condiţionarea vânzărilor de plată a datoriilor la stat.
Marcel Ciolacu: Nu ştiu dacă mai e acea emisiune celebră cu „’Copiii spun lucruri trăznite”.Câteodată şi ministrul finanţelor spune lucruri trăznite.
Reporter: Dle ministru, există vreo întârziere pe vreun tronson? Aşa la momentul acesta am aflat unde stăm cel mai bine. Unde stăm mai puţin bine?
Sorin Grindeanu: Haideţi să luăm cele 10 loturi ale UMP care sunt de la Buzău pânî la Paşcani, 10 din 13. Aici suntem undeva, v-am spus, o medie în jur de peste 80%, chiar 82 pe cele patru. Pe Focșani – Bacău sunt trei loturi, au trecut de 50%, de la Bacău la Pașcani sunt în jur de 45% ca progres. Nu așa de bine e progresul financiar. Deci, ei au lucrat înainte de a…, sunt în analiză foarte multe facturi în acest moment pentru a fi plătite. Deci, aici stăm bine. Pe celelalte două loturi pe care le vom vedea astăzi, și anume între Ploiești și Buzău, lotul 2 e undeva la 88 – 89% pe acolo se duce, iar celălalt e în jur de 80, lotul 1, de la Dumbrava la Mizil, Mizil – Pietroasele, 88 – 89. Din punctul meu de vedere, în primul rând se va termina, se vor termina șase loturi, vor fi date în circulație în mod sigur, așa cum văd eu, anul acesta, cele două între Ploiești și Buzău, cele patru Buzău – Focșani, jumătate dintr-un lot între Focșani și Bacău, cel care ocolește Adjudul, unde se pierde foarte mult timp și e gata și el în proporție destul de mare. Vreau să fac și următoarea precizare. Să știți, contractual, doar patru loturi trebuia să fie finalizate anul acesta, cele două între Ploiești și Buzău și lotul 1 și lotul 4 de aici, între Buzău și Focșani. Am această speranță, care e aproape siguranță, că vor fi nu patru, ci șase loturi şi jumătate. Progresele vi le-am spus. O să mai venim și la finalul sau în luna septembrie, să vedem cum stau lucrurile. În octombrie, așa cum v-am spus, aș spera că aici, între Buzău și Focşani să se dea drumul la circulație și de asemenea, pe lotul de lângă Focșani, lotul 4, acea cocoașă.
Reporter: Şi pe primele două loturi dintre Ploiești și Buzău, adică Dumbrava – Mizil, Mizil – Pietrosele?
Sorin Grindeanu: Noi mergem acum acolo. V-am spus care e progresul și ce e în acte în acest moment. Vreau să vedem și cu ochii noștri cum stăm și o să facem declarații și acolo.
Reporter: A avut loc un accident de muncă acum ceva vreme în zona Mizil. Ce ne puteți spune? Știm că ancheta este în curs, dar am înțeles că angajatul nu avea echipament, nu era asigurat.
Sorin Grindeanu: Eu cred că, atâta timp cât e o anchetă în curs, hai să vedem concluziile. Să știți că viața unui singur om e mai importantă decât 10 autostrăzi. De aceea am și insistat și am avut suportul primului ministru legat de Valea Oltului, că îi numea prim-ministrul mai devreme pe unii pițigoi, care spuneau cum putem noi să lucrăm sub trafic acolo sau cum se poate lucra noaptea pe versanți, la 100 m deasupra carosabilului. Nu s-a putut face acest lucru, fiindcă ori puneai în pericol viața celor care se aflau în trafic ori pui în pericol, dacă lucrezi noaptea, acei muncitori, care sunt pe acei versanți și făceau defrișări sau drumuri tehnologice. E bine că acea perioadă s-a încheiat sau se încheie în această seară, la ora 20:00, și că acest disconfort, dar pentru o cauză bună, ia sfârșit, așa cum am spus, în seara aceasta la ora 20:00. Mai mult, legat de anchetă e în curs, hai să vedem concluziile. Mulţumim mult!
Reporter: … cu lucrările de la Podul Giurgiu Ruse, podul Prieteniei, unde în continuare bacul nu funcţionează…
Sorin Grindeanu: Ştiţi că vorbim de… Am înțeles, numai că noi vorbim o dată de un bac care nu are cum să suplinească un pod, n-are cum. Doi. Eu am văzut, în această perioadă, foarte multe postări ale jurnaliștilor legate de traversarea pe pod şi cu toate lucrările de pe partea bulgară, nu sunt la noi. Am înțeles că există și perioade în care se stă 20 de minute, un sfert de oră, deci nu se stă cu orele. Trei. Vorbim de un punct de trecere privat la bac. Acolo vorbim de un punct de trecere privat. Acel punct de trecere care presupune anumite…, noi ne-am dat concursul, cei de la CNAIR și vă poate spune domnul Pistol acest lucru, cu drumul respectiv, o anumită – noi suntem pregătiți, nu e la noi, este un punct de trecere privat, doamna /…/, așa că vă rog, pe cei care fac aceste afirmații, care cred că de aia se stă la pod, fiindcă nu este acest bac pus în funcțiune. Unu, acolo lucrările nu sunt pe partea română, sunt pe partea bulgară, așa cum bine ați spus, dar cred că e bine să subliniem. Doi, punctul de trecere nu e la Ministerul Transporturilor, nici măcar nu e la Ministerul de Interne sau la Finanțe.
Marcel Ciolacu: Cred că abordarea corectă e să depunem, așa cum am stabilit, un proiect și pentru mobilitate pe fonduri europene, la fel cum am depus şi cu fabrica de pulberi şi pe mobilitate militară și pe căi ferate, nu în fiecare an să fie discuţia de un singur pod. Cred că asta e o abordare. Faptul că este bac, nu ajută.
Sorin Grindeanu: Asta nu înseamnă că nu trebuie să fie acel bac.
Marcel Ciolacu: Ba da.
Sorin Grindeanu: Numai că demersurile să le facă alţii. Noi suntem pregătiţi.
Reporter: Este foarte important să mai avem un pod între România şi .. care ar fi stadiul acestui proiect?
Sorin Grindeanu: Noi am depus şi e şi aprobat pe CEF şi ştiţi foarte bine.
Reporter: Pe studiul de fezabilitate…
Sorin Grindeanu: Aşa se încep toate proiectele europene, cu studiile de fezabilitate. L-am depus, este aprobat un nou pod peste Dunăre, care să dubleze actualul pod și e finanțare europeană.
Reporter: Şi pe podul de la Brăila, de ce se poate strica asfaltul?
Sorin Grindeanu: Bun. Chiar vă mulțumesc pentru întrebare. Eu cred că e bine să facem o clarificare. Noi în acest moment n-am semnat recepția. Îmi este clar mie, ca nespecialist în drumuri, deci nu s-a plătit….
Marcel Ciolacu: Garanția.
Sorin Grindeanu: Da. Noi…, și nu s-au eliberat garanțiile, nefiind semnată recepția. Îmi este clar mie, ca nespecialist în drumuri, că soluția tehnică din proiect, pe care au făcut-o și au implementat-o cei de la acea companie, nu e una bună, pentru că de vreo trei ori s-a dat jos asfaltul, s-a aplicat aceeași soluție și există în continuare aceleași probleme. Deci e clar că e o soluție tehnică proastă. Deci, proiectul pe această bucată, cea legată de asfalt și de modul în care, să spunem, se face prinderea, nu știu dacă e corect, priza între asfalt și tablier, nu e corectă. Au venit, și cred că domnul director Pistol poate să vă spună amănunte, au venit și au propus, în urmă cu o săptămână, cam așa, săptămâna trecută, o nouă soluție tehnică, cei de la /…/ care, spun ei, că în acest moment sau, odată aplicată acea nouă soluție tehnică pe acest subiect, va evita și va fi una care nu va mai oferi acest disconfort. Repet, garanția sau recepția n-a fost semnată. Părerea mea este că a fost proiect greșit pe acest subiect și soluția aleasă pe acel subiect nu e una bună, dovadă ceea ce se întâmplă.
Reporter: Aveţi….
Sorin Grindeanu: O să vă spună domnul director Pistol, doar că eu cred că e clar pentru toată lumea acest lucru, acolo au venit unii care au și primit bani pentru treaba asta, să facă un proiect, care iată că s-a dovedit a fi unul, cel puțin pe această bucată, că nu e bun. Urmează ca specialiștii din CNAIR să analizeze propunerea, și o analizează rapid, asta este ce pot să vă spun, dacă n-au și terminat chiar, noua propunere tehnică. După ce este acceptată, pentru că trebuie să ne uităm, să se uite și ei, după aceea va fi pusă rapid în practică. Mulțumim.
Marcel Ciolacu: Mulţumim!